Badkamerspiegels.nl bestaat 10 Jaar dit vieren wij met 10% korting op ons assortiment. Kortingscode 10Jaar

Terug

  • Gratis verzending binnen Nederland en België
  • Beste kwaliteit voor de laagste prijs met garantie
  • Voor 16:30 besteld volgende werkdag in huis

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Service en informatie

1.1 Waar kan ik meer informatie over de winkel(s) vinden?

Alle winkelinformatie vind u terug op deze pagina.

1.2 Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Op de product pagina van het betreffende product kun u zien of dit product op voorraad is, mocht dit niet voorradig zijn wordt dit aangegeven door ‘PRE ORDER’.

1.3 Kan ik een product in de winkel reserveren?

U kunt een product reserveren in de winkel door online een bestelling te plaatsen en bij bezorgopties te kiezen voor 'Ophalen in de winkel'.

1.4 Mijn vraag is niet beantwoord, hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?

Staat uw antwoord er niet tussen of heeft u liever persoonlijk contact? Dan kunt u ons een e-mail sturen, dit mag naar [email protected] . Heeft u liever telefonisch contact met de klantenservice? Wij zijn op werkdagen te bereiken van 09.00 – 12.30 en van 12.30 – 17.00 uur, 072-8080179.

Openingstijden klantenservice:
Maandag               09.00 – 12.30 en 12.30 – 17.00 uur

Dinsdag                 09.00 – 12.30 en 12.30 – 17.00 uur

Woensdag             09.00 – 12.30 en 12.30 – 17.00 uur

Donderdag            09.00 – 12.30 en 12.30 – 17.00 uur

Vrijdag                   09.00 – 12.30 en 12.30 – 17.00 uur

1.5 Op welke dagen kan ik de showroom bezoeken?

Wij hebben twee locaties waar u onze showrooms kunt bezoeken, dit kan in Alkmaar; Phoenixstraat 37, 1812PP of Hilversum; Franciscusweg 261, 1216SG. Onze showroom in Alkmaar is iedere werkdag geopend van 09.00 – 12.30 en van 13.00 – 17.00 uur. Onze showroom in Hilversum is op maandag, woensdag en vrijdag geopend van 09.00 – 12.30 en van 13.00 – 17.00 uur.

1.6 Waar kan ik meer informatie over een product vinden?

Op de productpagina staat veel informatie over het product. Heeft u meer vragen of wilt u advies? Neem dan contact op met de klantenservice en wordt geholpen door onze specialisten. U kunt contact met ons opnemen telefonisch via 072-8080179 of via [email protected]

1.7 Ik twijfel over de aanschaf van een product, kan ik meer advies krijgen?

Dat kan zeker! Bezoek hiervoor één van onze winkels of neem contact op met onze klantenservice.

2. Bezorgstatus

2.1 Bestelbevestiging

U ontvangt eerst een ‘bestelbevestiging’ met een overzicht van de door u bestelde producten. Op dat moment weet u dat de bestelling in goede orde is ontvangen en wij zo spoedig mogelijk aan de slag gaan met uw bestelling.

2.2 Verzendbevestiging

U ontvangt na de bestelbevestiging een verzendbevestiging wanneer uw order klaar staat om opgehaald te worden door de vervoerder. In uw verzendbevestiging vindt u de track en trace code naar uw pakket. In de track en trace code zal de vervoeder een tijdsindicatie geven wanneer het pakket zal worden aangeboden.

2.3 Ophaalbevestiging

Op het moment dat uw pakket klaar staat om afgehaald te worden, ontvangt u hier apart bericht over. Uw bestelling is af te halen in onze vestiging in Alkmaar, Phoenixstraat 37 1812PP. Let op, wij werken vanuit meerdere magazijnen. U kunt uw bestelling alleen afhalen als u hier een bevestiging van heeft ontvangen. Na de bevestiging zal de order 5 werkdagen klaar staan, hierna vervalt de reservering.

Let op! Als u het bestelde product te laat ophaalt bestaat de kans dat deze niet meer voorradig is en u een nieuwe levering moet afwachten.

2.4 Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

In sommige gevallen kunt u het bezorgadres wijzigen in de mail die u van de vervoeder heeft ontvangen. U kunt dit middels de track en trace code aangeven. Let hier bij wel op dat dit 24 uur verwerkingstijd heeft. Het kan dus voorkomen dat uw pakket later aankomt door de adreswijziging.

2.5 Kan ik mijn bezorgmoment wijzigen?

Het bezorgmoment kunt u wijzigen in de track en trace code die u heeft ontvangen van de vervoerder. Is dit vanuit de track en trace code niet mogelijk omdat de vervoeder al onderweg is of de planning al is gemaakt, dan kunnen wij dit dan ook niet meer voor u wijzigen.

2.6 Bezorgopties

U kunt uw bestelling laten thuisbezorgen. Als u de bestelling vóór 16:30 uur plaatst, zal deze de volgende werkdag worden aangeboden. Ook bieden wij de mogelijkheid om uw pakket af te halen. Dit kan enkel in ons filiaal in Alkmaar. Zodra uw pakket klaar ligt om afgehaald te worden, ontvang u van ons een afhaalbewijs. Houdt deze bij de hand voor het afhalen van uw pakket(ten).

2.7 Bestellingen in één doos

Wij doen onze best om uw hele bestelling in één doos te leveren. Helaas komt het soms voor dat wij deze in meerdere leveringen moeten verzenden (bijvoorbeeld bij een verhoogde kans op schade tijdens transport).

2.8 Wat is de status van mijn bestelling?

Heeft u een product bij ons besteld en bent u benieuwd of er al nieuws is over uw bestelling? Per mail houden wij u op de hoogte over de status van uw bestelling.

2.9 Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Heeft u een bestelling geplaatst maar nog geen bestelbevestiging ontvangen? Geen zorgen! Het kan even duren tot je deze ontvangt. Heb je na 24 uur nog geen bestelbevestiging ontvangen, dan willen we u vragen om contact met ons op te nemen. Controleer ook altijd even je SPAM box.

Je kunt contact met ons opnemen telefonisch via 072-8080179 of via [email protected]

2.10 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Ziet u af van uw bestelling? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met ons op, dan helpen wij u graag verder! U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 072-8080179 of via [email protected]

2.11 Mijn bestelling is al onderweg, kan ik deze nog annuleren?

Als uw bestelling is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze niet meer annuleren. U kunt het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. U kunt de bestelling ook aannemen en terugsturen. Lees hier hoe u uw product retour kunt sturen.

2.12 Wordt er ook bezorgd op de Waddeneilanden?

Ja, wij bezorgen ook op de Waddeneilanden.

3. Levering

3.1 Ik mis een onderdeel van mijn product.

Sommige kleine onderdelen of accessoires worden goed verpakt in verpakkingsmateriaal en lijken daarom te ontbreken. Controleer dit altijd goed. U kunt als er echt een onderdeel ontbreekt, telefonisch contact met ons opnemen via 072-8080179 of via [email protected]

3.2 Het product is met schade geleverd, wat nu?

Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een beschadigd product te leveren. Wij willen u vragen om na het constateren van de schade zo snel mogelijk onderstaande link in te vullen. Zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.

https://www.retourneren.nl/qualityheating-garantie

Om een compleet beeld te krijgen, hebben we onderstaande van u nodig:

  • Uw ORD nummer
  • Uw e-mailadres
  • Een overzichtsfoto van de schade
  • Een foto van de volledige verpakking
  • Een foto van het verzendlabel

3.3 Het product is net bezorgd, maar doet het niet.

Dat is niet zoals we zouden willen! Neem contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 072-8080179 of via [email protected]

3.4 Levertijd

Heeft u op werkdagen vóór 16:30 uur besteld? Dan wordt uw pakket de volgende werkdag aangeboden. Dit geldt enkel voor de producten die voorradig zijn. Komt dit niet uit? Neem dan tijdig contact op met onze klantenservice, [email protected] of 072-808 0179.

3.5 Pre order

Het kan soms voorkomen dat u een product besteld die niet op voorraad is, dit noemen wij een pre order. U reserveert op dit moment eigenlijk het product uit de verwachte voorraad. Zodra het door u bestelde product bij ons voorradig is, zullen wij deze inpakken en verzenden. Hier krijgt u een aparte e-mail over. In deze e-mail kunt u de track en trace code vinden naar uw pakket.

3.6 Gratis levering

Voor bestellingen boven de €20,- hanteren wij gratis verzending, dit geldt voor bezorgadressen in Nederland en België. Dit geldt voor infraroodverwarming, convectoren, boilers en/of doorstroomverwarmer, heaters en airco’s. Voor elektrische vloerverwarming geldt dat alle bestellingen boven de €50,- gratis worden verzonden. Ook hier is dit voor Nederlandse en Belgische adressen. Mocht uw pakket zwaarder zijn dan 25 kilo, denk aan bijvoorbeeld egaline, tegellijm etc. Dan kunnen hier aanvullende verzendkosten voor worden berekend. Dit zal direct in het betaaloverzicht worden weergeven.

3.7 Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Ja, dit is mogelijk in ons filiaal in Alkmaar. Kies hiervoor bij het afronden van uw bestelling voor ‘Ophalen in de winkel’. Wanneer uw product op voorraad is, zal deze de volgende werkdag klaarliggen om afgehaald te worden. U zult hier een aparte e-mail voor ontvangen. Houdt deze e-mail bij de hand als u het pakket komt afhalen.

3.8 Mijn bestelling is incompleet geleverd.

Heeft u een bestelling geplaatst voor meerdere producten? Het kan zijn dat het in delen wordt geleverd. Bijvoorbeeld omdat er een product niet op voorraad is of omdat het door verschillende vervoerders wordt geleverd. De kans is groot dat het missende product alsnog wordt geleverd. Heeft u maar één Track & Trace code gekregen of wacht u al een tijd op het missende product? Neem dan contact met ons op. U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 072-8080179 of via [email protected]

4. Garantie

4.1 Heb ik garantie op mijn producten?

Ja, echter is de termijn per product verschillend. Voor ieder artikel geldt de wettelijke termijn van 2 jaar, daarnaast hebben veel artikelen nog een aanvullende garantieperiode.

4.2 Wat valt er onder garantie?

De wettelijke garantie betekent dat u recht heeft op een goed product. Het gekochte product moet voldoen aan wat je in redelijkheid van dit product mag verwachten. Een product waarvan de garantie nog niet verlopen is, moet voldoen aan wat u bij normaal en correct gebruik mag verwachten.

4.3 Hoe kan ik mijn product aanmelden voor garantie?

Als uw product binnen de garantieperiode kapot gaat en het een fabricagefout betreft, is de reparatie gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we u helpen met de reparatie. Wanneer het laatste het geval is, is er wel sprake van kosten voor uw rekening. We onderzoeken dan eerst het product, maken een prijsopgave en wachten op uw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

Bekijk het garantie portaal voor het aanmelden van uw garantie aanvraag.

5. Ruilen en retourneren

5.1 Mag ik mijn product retourneren?

Een product mag je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Wel moet het aan onderstaande voorwaarden voldoen:

  • Het product is compleet met alle accessoires.
  • Het product is in nieuwstaat.
  • Het product is verpakt in de originele verpakking. 

U mag het product gerust bekijken en proberen zoals u dat ook in onze winkel kunt doen. U kunt een elektrische boiler bijvoorbeeld gerust van alle kanten bekijken, maar u kunt deze niet aansluiten als u deze nog wilt retourneren.

We verzoeken u om het product zodanig te retourneren dat wij het een tweede leven kunnen geven. Zo dragen wij samen bij aan een duurzaam gebruik van consumentenelektronica.

De volgende producten en services kunnen niet worden geretourneerd:

Op maat gemaakte producten zoals, elektrische vloerverwarming (folie en QH-Grid), een eigen bedrukt fotopaneel, boilers/doorstroomverwarmers die aangesloten zijn geweest.

5.2 Hoe kan ik mijn producten retourneren?

Retourneren is vaak een gedoe, maar dat hoeft het niet te zijn! Bij Quality Heating heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van de door u bestelde product. Om het voor u gemakkelijk te maken hebben wij een retourportaal waarbij u een online verzendlabel kunt aanmaken en uw pakket als retour kunt gaan aanmelden. 

Bij het retour aanmelden van uw bestelling wordt er gevraagd om uw ordernummer en e-mailadres. 

Stappen

Terechtgekomen in ons retourproces? Vervelend, maar niet lastig. Hieronder hebben we stap-voor-stap uitgeschreven hoe dit proces er voor u uitziet:

  1. Meld de producten retour via onderstaande link. Als controle vragen wij uw track & trace code van uw zending.
  2. Heeft u het product als palletzending ontvangen? Of geeft het retourportaal aan dat het pakket om andere reden niet aangemeld kan worden, neem dan contact met ons op via [email protected], dan plannen we een ophaalafspraak in.
  3. Print het verzendlabel uit en plak deze op de doos. Plak a.u.b. nooit de verzendlabel op de originele verpakking!  
  4. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde afleverpunt. 
  5. Zodra wij het pakket ontvangen, wordt uw retour in behandeling genomen. De gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn. 

U kunt uw retour aanmelden via onderstaande link:

https://www.retourneren.nl/quality-heating 

5.3 Retourkosten

De retourkosten zijn:
Standaard pakket: 6,95 euro
Groot pakket: 15 euro (vanaf 90cm x 90cm x 90cm)
Palletzending: 55 euro (wanneer u het artikel ook op een pallet heeft ontvangen)

Retouren dienen te worden aangemeld in het retourportaal, zie bovenstaande stappen. Grote pakketten en palletzendingen kunnen niet in het portaal worden aangemeld. Neemt u in dat geval graag contact met ons op via [email protected] , dan plannen wij een ophaal-afspraak voor u in.

De retourkosten worden in mindering gebracht bij het crediteren van het aankoopbedrag van de retour.

5.4 Hoe staat het met mijn retour?

Wilt u weten wat de huidige status van uw retour is? Begrijpelijk. Daarom houden we u altijd op de hoogte van de laatste status van uw retour via een e-mail. Gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn. 

5.5 Krijg ik bij het terugbrengen/terugsturen van een product mijn hele aankoopbedrag terug?

Ja, indien uw product aan de voorwaarden voor retour voldoet ontvangt u het hele aankoopbedrag terug.

Het kan echter zijn dat het product na aankoop minder waard is geworden doordat het product (licht) beschadigd is, er onderdelen ontbreken, etc. In deze gevallen zullen wij een waardevermindering in rekening brengen. Deze waardevermindering is afhankelijk van de staat waarin het geretourneerde product zich bevindt en kan variëren van 0 tot 100% van het aankoopbedrag. Dit wordt vooraf met u gecommuniceerd zodat u ook nog kunt besluiten om het artikel toch te houden.

5.6 Ik heb al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij uw bestelling hebben geannuleerd of wanneer we uw bestelling in ons retourcentrum hebben verwerkt, zal de uitbetaling in gang worden gezet. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde manier als waarop u voor het product hebt betaald. Hoe snel het geld op uw rekening staat, hangt af van de betaalmethode:

  • iDeal: 2-3 dagen
  • Creditcard: 14 dagen
  • Betaling in de winkel: 2-3 dagen
  • Achteraf betalen (Riverty): 14 dagen

6. Betalen

6.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er online?

Wanneer u in de webshop een bestelling plaatst, kunt u uit de volgende betaalmethoden kiezen:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)
  • Betalen bij ophalen
  • Achteraf betalen (Riverty)
  • Bankoverschrijving

6.2 Kan ik betalen met een VVV-bon?

Nee, dit is geen mogelijkheid bij Quality Heating.

6.3 Waarom is mijn betaling per creditcard niet geaccepteerd?

Uw creditcardmaatschappij heeft mogelijk geen autorisatie gegeven om het bedrag van uw rekening af te schrijven om één van onderstaande redenen:

  • de bestedingslimiet van jouw rekening is bereikt;
  • u heeft een verkeerd type creditcard, een verkeerd nummer of een verkeerde vervaldatum geselecteerd toen u wilde betalen;
  • er stonden streepjes of spaties in het rekeningnummer, die niet werden herkend;
  • de transactie is niet door u bevestigd met een handtekening, waardoor de bank een standaardveiligheidsmaatregel heeft genomen en de transactie heeft geweigerd;
  • U hebt de kaart nog maar kort in gebruik en u hebt hem nog niet geactiveerd.

Mocht geen van bovenstaande oorzaken voor u van toepassing zijn, dan raden wij u aan om contact op te nemen met uw creditcardmaatschappij of om de aankoop met een ander betaalmiddel te voldoen.

6.4 Kan ik ook pas betalen nadat de bestelling is geleverd?

Ja, dit kan via onze betaalpartner Riverty. U kunt met vragen over bijvoorbeeld een betaling of een afgekeurde bestelling terecht bij Riverty.

Zodra wij de bestelling verzenden, ontvangt u per e-mail een digitale factuur van Riverty. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. De betalingsgegevens kunt u terugvinden op de digitale factuur. Via Mijn Riverty heeft u een volledig overzicht van de factuur of de betaling. Heeft u vragen over Riverty of over een bestelling geplaatst met Riverty neem dan rechtstreeks contact op met Riverty dat kan via telefoonnummer 085 022 01 01

6.5 Waarom kan ik tijdens het bestellen niet kiezen voor ‘achteraf betalen’?

Riverty bepaalt op diverse manieren wat het te besteden bedrag mag zijn. Koop je voor het eerst iets via Riverty dan kan het te besteden bedrag lager liggen dan wat het product kost.

6.6 Waarom wordt mijn bestelling niet goedgekeurd door Riverty?

Riverty voert voor alle bestellingen een check uit.

U kunt natuurlijk ook voor een andere betaalmethode kiezen, zoals iDeal, PayPal en Visa of Mastercard.

6.7 Hoe kom ik in contact met Riverty?

Voor vragen over de achteraf betaling of een afgekeurde bestelling via Riverty, kunt u contact opnemen met Riverty via 085-0220101. Riverty is van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar. Meer informatie vind u hier.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »